• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad BARNCANCERFONDENBIDRAG: Leijona 200kr allt går till BCF! Uppdaterad annons 161221

_jimmyT_

Basic
2-Faktor
Lite utrensning av diverse klockor med fördel till barncancerfonden:

1. Först ut är en Caravelle manuellt urverk med Daydate. Sitter på en trevlig meshlänk. Skickar även med ett brunt aligatorband.
Pris: SÅLD tillsammans med nr 2 för 950:- inkl. frakt varav 250kr gick till BCF.
Caravelle 1.jpg
Caravelle 2.jpg

2. Delfin med manuellt urverk. Kommer på nytt grått mockaband, skickar även med flexlänk.
Pris: SÅLD se nr 1 för vad den gick för.
D1.jpg
D2.jpg

3. Leijona manuellt urverk. Kommer på flexlänk.
Uppdatering: Jag har inte använt uret speciellt mycket efter inköp för ett tag sedan, men fick en fråga kring gångavvikelsen så kontrollerade. Den är lite snabb, så drar sig ett par minuter per timme, men kanske är lätt åtgärdat för den händige?

Å andra sidan så är detta den perfekta julklappen till vännen/partnern/kollegan som alltid kommer för sent. Med denna på armen har de bra mycket bättre möjlighet att komma i tid :D

Uppdatering 161221: Upptäckte idag när jag använde den att kronan är något lös, eller rättare sagt så hade jag den helt plötsligt i handen när jag skulle ställa in tiden. Dock tryckte jag tillbaka den och tid gick bra att ställa in, och även dra upp den gick bra, tyckte till och med att tidshållningen var bättre än tidigare.

Säljes till den som är händig alternativt gillar saker som är defekta.

Pris: SÅLD för 200kr frakten inkluderat, 200kr gick till BCF köparen satte även in 200kr extra.
L1.jpg
L2.jpg

4. Sist ut är en guldpläterad Citizen Daydate Quartz.
Pris: SÅLD för 300kr inkl. frakt varav 150kr gick till BCF.
C1-.jpg
C2-.jpg

Byte: Nej då del av pengarna skall gå till BCF.
Retur inom 24h om bilder och text inte stämmer överens. Köparen står då för returfrakt.

Om det är några funderingar så skicka ett PM.
Tack KS för annonsplatsen!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp