• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Barnvakter åt Ernesto

Apansson

Torpare
Finns en sån. Kallas Hulk. ;) Här med två nyrensade makrillar. Bara för att!

Hulken är fin, jag gillar grönt också. Har dock min PO som jag är fullkomligt kär i, så om det blir någon med klocka blir det något mittemellan dress(DD) och beater(PO). Typ en vitguldspepsi, gulguldssub eller något. Tror dock snarare det blir till att spara pengar -> sälja båda klockorna och köpa en 118206, sen köpa den nya isblå tavlan med diamanter.
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Hulken är fin, jag gillar grönt också. Har dock min PO som jag är fullkomligt kär i, så om det blir någon med klocka blir det något mittemellan dress(DD) och beater(PO). Typ en vitguldspepsi, gulguldssub eller något. Tror dock snarare det blir till att spara pengar -> sälja båda klockorna och köpa en 118206, sen köpa den nya isblå tavlan med diamanter.

Ok. Säg till om du vill ha en makrill! ;)
 
Topp