• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Barricello

larkad

Omega
Köpte en Panerai av @Barricello och lämnade en Chopard som delbetalning. Vi hade ett mycket trevligt möte på mitt kontor och snackade en del om våra böjelser och erfarenheter av olika klockor förutom att vi genomförde en smidig affär. 100 % good guy - rekommenderas varmt att göra affärer med!
 

JesperO

Rolex
Köpt klocka av @Barricello - en lång process (pga av mig) men alltigenom synnerligen trevlig och komfortabel, ställde upp på frågor och tog bilder, var ok med att vänta in en försäljning osv - väldigt sympatiskt.
Snabbt skickat, och klockan anlände idag och den var ypperligt packat!
Gör gärna affär igen med denne 100% GG.
 

larkad

Omega
Har gjort andra affären F2F i Stockholm på mitt kontor med @Barricello idag genom att sälja en klocka till honom.
Förra gången var det jag som köpte och hade en klocka i inbyte som dellikvid. Skönt göra affärer med personer som man kan lita på.
Jättetrevligt att träffas igen och snacka klockor och annat. 100 % Good Guy!
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Råkade shoppa G-shock av @Barricello😄
Mycket trevlig herre att göra affär med👍
Välpaketerat och snabbt skickat.
Definitivt 100%GG! 😀
 

Octagon

Breitling
Köpt en klocka på distans av @Barricello. Väldigt trevlig kommunikation och smidig affär! Hämtade ut en perfekt förpackad klocka som var i bättre skick än jag hoppats på. 100% GG
 

ATL

Omega
Köpte en weekendbag av @Barricello. Mycket trevligt bemötande samt tillmötesgående med mer bilder och information om väskan. Fick till och med ett par strumpor som bonus :) (tanken uppskattas)
Rekommenderar verkligen denna goodguy :)
 
Topp