• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Jag är i vanlig ordning mer modest och önskar mig ett självladdande precisionistverk från Bulova.
Eco-drive ligger väl närmast till hands.
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Jag hade dock helst sett den på jubilee isf.

Absolut! Jubilee är grymt!
2015-04-03 08.20.31.jpg
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Drömmer:

En återintroduktion OQ i ny tappning. Inspirerad av tidigare modeller, kanske 38 mm och lite tunnare verk än tidigare. :rolleyes:

Hoppas att Rolex återintroducerar klockor med kvartsverk. Hade varit så sjukt otippat. Helt plötsligt skulle det nu så ocreddiga bli accepterat i ett trollslag.

Önskade det redan i år.
Vi får se om det kommer 2016

Jag måste säga att jag är väldigt tveksam till om vi får se en ny OQ från Rolex. Jag tror att man kommer hålla sig till mekaniska klockor eftersom det är kärnan i verksamheten. Men man vet ju aldrig (och det är väl just därför som det är roligt att spekulera).
 
114060 kommer antagligen i Stål/guld, Daytona i stål førblir oførændrad, WG-Daytona får om någon av dem en keramisk ring, likvæl gulguldaren.
Ingen sportare i stål kommer ændras, finns ingen som helst anledning før dem att gøra detta.
YM på lænk kommer heller inte komma, då den skulle døda samtlig førsæljning på 116655.
YM2 kan kanske komma helt i rødguld, men tveksamt då den inte ær jættepopulær.
Midside samt dam YM kommer antagligen uppdateras med ny lænk och lås då de fortfarande har det gamla.

Rose gold kanske introduceras mer i sportserien på GMT eller kanske Sub, æn så længe bara Daytona och YM som har rødguld i sportserien.
 
Tudor är väldigt potent att komma kanske inte 2016 men 2017 med en hel del nytänkande och med IH calibers!
Men det beror på hur vi konsumenter tar emot de redan nya tag Tudor gjort med north flag o pelagos.
image.jpeg


image.jpeg
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Jo fan förresten. Jag har en förhoppning. Att Tudor en gång för alla går ut och ber om ursäkt för den där satans jävla snöflingan som har en tendens att alltid se så jävla asymmetrisk ut att jag blir åksjuk av att titta på den. Bort med skiten och på med ett par katedralvisare eller svärdsvisare.
 
Jo fan förresten. Jag har en förhoppning. Att Tudor en gång för alla går ut och ber om ursäkt för den där satans jävla snöflingan som har en tendens att alltid se så jävla asymmetrisk ut att jag blir åksjuk av att titta på den. Bort med skiten och på med ett par katedralvisare eller svärdsvisare.
Ja man vet aldrig hur upphetsande eller nedtyngande det blir men optimismen frodas!
 
Topp