• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Basel 2018 the tråd >>>>>

Chuck

Patek
2-Faktor
Tjena wisses and lurkers, dags för Basel 2018 tråden!

Vad önskar ni ska presenteras, årets skräll, kommer den förbannade GMTc stål pepsin/Coke slutligen osv osv

Själv är jag nästan men då säger jag nästan 100% säker på att kommer börja mixtra med Turtle linjen ytterligare. Nya tavlor, kanske en brons historia. Lite BlackBay över det hela.

Framför allt hoppas jag att någon av våra forumprofiler signar ett roligt gruppköp igen :)

Alright, shoot wisses!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
B320D782-23DA-453B-B925-09A7E2A21FC1.jpeg

SEIKO har redan krossat allt motstånd.
GS kvarts med GMT ska komma också. Fy fan, 100% av klockbudgeten för 2018 kommer gå till SEIKO. Om inte Breitling lanserar något väldigt revolutionerande.
 
R

Raderad medlem 15346

Guest
Kommer Direktör @yonsson köra ett omfattande reportage med fem miljarder bilder även denna gång? :woot:

Jag hoppas även ABTW kör sin vlog-serie igen, den var riktigt skoj att följa
 

Rymdkatten

Panerai
2-Faktor
Ser fram emot nya klockmodeller! Inte bara det vanliga med nya färger, oerhört fantasilöst av tillverkarna bara för att ha ngt ”nytt” att visa upp.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kommer Direktör @yonsson köra ett omfattande reportage med fem miljarder bilder även denna gång? :woot:

Jag hoppas även ABTW kör sin vlog-serie igen, den var riktigt skoj att följa
Yes box! Med ”riktig” kamera denna gång tänkte jag. Troligtvis lite färre möten så färre men bättre bilder. Kl 10:00 på torsdagen blir det live stream av Seikos pressrelease på Instagram sedan rullar det på.
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
En 40-41mm dykare från GS. Men det skrev jag förra året också. Men sa dom inte att något sådant var på gång i år @yonsson

Sedan såklart mer festbilder från den bästa festen.
 

Triumf

Rolex
2-Faktor
Önskar samma som alltid. Klockor åt småfolket! Vi (jag) vill inte ha fler tråkiga, själslösa (nåja) dressare.
Ge mig kronografer, dykare och GMT's!
Gärna 31-33 mm. Och jag vill inte höra ord som "omöjligt". För hur svårt kan det vara?
Gunde ones said: "Ingenting är omöjligt!"

Tack för ordet.
 
Topp