• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Baselworld 2014 - Officiella bevakningstråden [LIVE]

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Tudor Heritage Black Bay with midnight blue bezel and crown tube + a matte black dial with silver snowflake hand.

Den nya Tudor Black Bay kommer att gå att köpa på länk eller på ett midnattsblått läderband. Båda alternativen kommer också med en vävd blå tygrem. Den nya Black bayen kommer att kosta lika mycket som den nuvarande.

static.squarespace.com.jpg

Baselworld.jpg

image.jpg

BB_3.jpg

2.jpg

1.jpg

image.jpg

4.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg


http://www.hodinkee.com/blog/introducing-the-tudor-heritage-black-bay-blue

http://www.ablogtowatch.com/tudor-heritage-black-bay-blue-79220b-watch-2014/
 

m_s

Patek
2-Faktor
"Tudor really knows how to please and we're excited to see what else they announce tomorrow with the official start of Baselworld 2014." - More to come, nice!
 

m_s

Patek
2-Faktor
Det där var Quote från Ablogtowatch som var på någon Tudor-middag igår kväll som jag förstod det.
 

Skolläraren

Panerai
Vafan, varför har jag lektioner och möten inbokade i dag? Jag vill ju sitta och följa den här tråden magiskt.

Ojdå, börjar om två minuter. Håll liv i det här nu så jag kan läsa ikapp på kafferasterna!
 

16610

Patek
2-Faktor
Är det kl 11 det smäller på riktigt eller? "11.00-12.00 Media Conference, Congress Center, room Montreal"
 

fc2

Rolex
Den Tudorn ser lite billig ut. Jag tycker det ser ut som en klocka som inte kostar mycket att tillverka men ska inte uttrycka mig säkert innan jag sett den irl.

Den stål-Pateken är helt magisk. Är inget fan av den tavel-layouten men allt som Patek släpper i stål måste applåderas.
 
Topp