- Pris
- 600kr
- Returpolicy
- Nej. Ingen retur. Prylarna är helt nya.
- Bilder Skickat
- Ja
Som rubriken säger har jag lite delar till Bang Olufsen B&o Beoplay A6 jag vill avyttra.
Först, ett B&o original väggfäste till Beoplay A6. Inte så mycket att säga om detta.
Pris 600:- plus ev frakt.
Sedan har jag ett 5,5” / 35w baselement kompatibelt med Beoplay A6. Detta är inte en B&O originaldel utan ett baselement som kommer från tillverkaren av högtalarelement. Detta då Bang Olufsen inte tillhandahåller reservdelar själva och det inte finns någon B&O verkstad som säljer eller utför byte (helt galet).
Har monterat ett likadant i min a6’a, fungerar hur bra som helst, men jag fick ett över då tillverkaren hade 2 st som MOQ. Vid köp kan jag förklara hur du monterar på bästa sätt.
Detta membran ersätter original
B&O T04-1B05A1002.
Om du vill att jag skall montera det åt dig får du såklart betala för detta.
Avhämtas gärna i Halmstad eller Värnamo.
Först, ett B&o original väggfäste till Beoplay A6. Inte så mycket att säga om detta.
Sedan har jag ett 5,5” / 35w baselement kompatibelt med Beoplay A6. Detta är inte en B&O originaldel utan ett baselement som kommer från tillverkaren av högtalarelement. Detta då Bang Olufsen inte tillhandahåller reservdelar själva och det inte finns någon B&O verkstad som säljer eller utför byte (helt galet).
Har monterat ett likadant i min a6’a, fungerar hur bra som helst, men jag fick ett över då tillverkaren hade 2 st som MOQ. Vid köp kan jag förklara hur du monterar på bästa sätt.
Detta membran ersätter original
B&O T04-1B05A1002.
Om du vill att jag skall montera det åt dig får du såklart betala för detta.
Avhämtas gärna i Halmstad eller Värnamo.
Bilagor
Senast ändrad: