• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bas

MickeJ

Panerai
Jag fick förtroendet att göra en rem till denne mycket trevlige man. Blixtsnabb betalning, smidig affär och som sagt trevlig att ha med att göra. 100% GG. :)
 
  • Like
Reactions: Bas
D

datorerik

Guest
Hehe snabbaste affären jag har varit med om. Tog honom 5min från konversationens start innan pengarna var inne på mitt konto. Definitivt goodguy.
 
  • Like
Reactions: Bas

DrKlocka

Audemars
Gjort byte på distans av klockor med herren. Allt gott. Superbra kommunikation och smidigt. Skulle definitivt kunna göra fler affärer i framtiden. 100% gg.
 
  • Like
Reactions: Bas

Pez-ez

Panerai
2-Faktor
Köpt Omega saker, produkterna motsvarade beskrivning. Det var en snabb och smidig affär hela vägen. Jag gör gärna affärer med honom igen, självklart en Goodguy.
 
  • Like
Reactions: Bas

Poppe

Cartier
Gjorde ett byte med den här killen, snabb och smidig trots krångel från min sida. Rekommenderas varmt. God jul.
 
  • Like
Reactions: Bas

Ninen79

Audemars
Sålt en klocka i 80 k klassen. Mycket trevligt f2f affär utan några som helst krångel! Super trevlig ung man dessutom.
Efter att vi hade skiljs åt fick jag ett samtal där en halv panikslagen @BasOmega undrade vart klockan i boxen hade tagit vägen... tittade snabbt på min handled och insåg att jag hade tagit betalt men glömde att lämna över klockan haha:)
Vi löste det snabbt men undrar om Basomega vågar göra affär med mig igen...;)
 

S.N

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt Seiko av @BasOmega F2F,
En av de smidigaste affärerna jag har varit med om då jag fick klockan levererad till min arbetsplats.
110% GG! :)
 
  • Like
Reactions: Bas
Topp