• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bateman rockar DJ - Ska man verkligen sälja?

Archie

Cartier
för Patrick Bateman är ju allas idol och förebild?... om man går första året på ekonomprogrammet kanske. Lär finnas 10 000 anledningar att behålla en DJ men att patrick bateman har en platsar inte bland dessa 10 000
 

danne10

Panerai
2-Faktor
tyckte artiklen var en smula underhållande, inget fan av DJ på Jubilee men snygg i rätt sammanhang
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
För mig är det bara Jubilee som gäller på DJ, tycker oyster passar sub och sportklockorna.

President för DD såklart.
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
för Patrick Bateman är ju allas idol och förebild?... om man går första året på ekonomprogrammet kanske. Lär finnas 10 000 anledningar att behålla en DJ men att patrick bateman har en platsar inte bland dessa 10 000

Huvudet på spiken Archie! Sen är ju det subjektivt, för mig det lätt en anledning att behålla den.
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Huvudet på spiken Archie! Sen är ju det subjektivt, för mig det lätt en anledning att behålla den.

Gillar dj men kan inte bestämma mig vilken länk och tavla som jag gillar bäst . Just nu är jag sugen på vit tavla och oyster . Kanske behöver jag två dj? :)

Tycker också att Bateman är en skönt rubbad rollfigur och gillar miljön och kläderna i filmen.
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Nu är den snart inte min längre iofs men så här såg den ut igår bredvid micke_s 1675a. Brothers from 1968.

65ABDDDC-E2DA-41EF-A1B0-FFDEEF39069D-43123-00002819BFE5646B_zpsf4ff0971.jpg
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
DJ är en klassiker som är relativt prisvärd - dvs funkar alltid. Dock kanske jag inte skulle basera min beslut på en fiktiv karaktär i en film (trots att det är en modern klassiker).

Flippade nyligen min DJ - men nytt är på väg in som inte är så långt från en "vanlig DJ"....
 
Topp