• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Batteribyte Sinn

demondave

Rolex
Efter frysa Sinn-tråden (StrawberryFields var det väl?) längtar jag nästan tills UX'ens sekundvisare börjar ta långhopp, så att jag får en anledning att maila Awesome Sinn Girl :D

Finns säkert någon som har en ungefärlig aning, men efter den tråden vet vi ju att maila dom funkar riktigt bra. Bra kundtjänst, även om helgerna säkert rotar till det lite nu.
 

Ingeröd

Omega
HEj
Vet ngn vad Sin tar för att byta batteri en av sina oljefyllda dykare?

Jag fick bytt på min EZM 2 i somras vilket tog c:a sex veckor. Det var via AD och då köpte jag ett gummiarmband (Sinn) också. Gummi, byte av batteri, olja, tavla och visare kostade c:a 4 000 vill jag minnas.
 

JCE

Cartier
En polare till mig fick svar på samma fråga från Sinn igår. Batteribyte 220 €, tid 8-10 veckor. Jag kan förstå summan men absolut inte tiden klockan ligger hos Sinn.
 
Topp