• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Baume & Mercier Capeland S Chronograph - Nu8,5K! P&K

Capeland

Cartier
Pledge Member
Pris
8500
Returpolicy
Ingen retur, den går som den skall
Bilder Skickat
  1. Ja
Klockan är använd ett par veckor sedan korten togs, så skicka PM vid seriöst intresse, så skickar jag fler bilder :)

Har en fin BM Capeland S Chronograph från 2004. Uttagen hos AD i Holland och jag är andra ägare och jag har köpt den från samma firma som den ursprungligen är köpt hos.

Bra skick, men märken och swirls finns, framförallt på bezel vid 5 sekunders markeringen. Kommer med stämplat cert och box. Justerad till handled på 17cm och en extra länkbit finns så max 18cm. Jag köpte den för några månader sedan och då gångkontrollerades den samt trycktestades av AD. Går korrekt, men jag har inte haft den i vatten. Ingen servicehistorik.

Köpte den för ett bra pris och säljer den för vad jag gav, 11K. 9,5K! Nu 8,5K! Prutat och klart! (Kostade ca 35K 2004) Ovanlig och exklusiv klocka för småpengar. Länken är skruvad så lätt att kort länken.

Googla på ref för mer info. Finns i GBG, men kan skickas till seriös KS:are. Endast swish och inga byten, Tack KS! ) Kan visas i Skåne i början på veckan.

Ref 8502
Size 41mm
Automatisk chronograph
Safirglas
Skruvad krona
WR 200M

IMG_1168.jpeg
IMG_1169.jpeg
IMG_1170.jpeg
IMG_1171.jpeg
IMG_1174.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp