• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Baume & Mercier Classima Executives Chronograph (tok-BILLIGT och ny bild)

marcush78

Omega
Hej,

ok toksänker priset på klockan nu. KOm igen nu, borde ju vara bra läge så här löneveckan. Det är verkligen en skitsnygg klocka.
Sjukt mycket fin klocka för ett sjukt bra pris.
10 990SEK

Kom med skambud!! Allt beaktas, har ögonen på en Tudor Black Bay så behöver bli av med den här nu.

Kom och köp nu! Kom med ett bud, då jag har ögonen på annat så tar jag alla bud i beaktning, detsamma gäller även byten som betyder pengar från mitt håll! Kom med förslag. Helt ärligt, så är det ju på riktigt en sinnesjukt snygg klocka! :)


  • Vill du, helt förutsättningslöst, prova klockan på handleden? Absolut, då bjuder jag på kaffe någonstans där det passar i Stockholm
Har en riktig pärla enligt mitt tycke, en ståtlig B&M som jag funderar på om det är dags att den får se någon annans handled. J

Den är uttagen 2010 och i ett mycket bra skick, skulle säga en 4/5. Ska man anmärka på något är det att det syns på armbandet att klockan är något år. Men annars är det det vanliga slitaget från en klocka som är använd med kärlek.

Lite info:
42 mm, 13.25 mm
Armbandet är svart läder, krokodil och har viklås i stål
Glaset är repskyddat safirglas
Automatisk
originalbox medföljer, dock inget cert.


Pris 13 500SEK bytesvärde någon tusing högre.
PRIS: 12 500SEK eller bra byte
PRIS: 10 990SEK
Nypris i butik runt 30 000SEK


Allt av intresse, vet inte riktigt vad det är jag är ute efter så kom med förslag! Även intresserad av byten som betyder pengar från mitt håll. Dock har jag blivit kär i Tudor Black Bay så har du en hör absolut av dig.

Hojta till om ni behöver mer bilder

Baume.JPG
baumebox.JPG
 
Topp