• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Baume & Mercier Riviera på länk - Prissänkning!

Kvisten

Cartier
2-Faktor
Här erbjuds ett stycke Baume & Mercier Riviera i fint skick - det är klockan som återfinns i detta inlägg. Det är en dressare med zest, och i rätt ovanligt utförande (har aldrig tidigare stött på denna modell med svart urtavla). Allt på klockan är original, tidtagningen är som den bör vara på en quartzklocka (perfekt, typ), och skicket på klockan är väldigt fint - dock med sedvanliga (små, få) bruksmärken, och ingenting större än så. Ring i 18k guld, och länken, som har bra tyngd och känns go på armen, är stål och guld på stål. Urtavla är på ca 35 mm exkl krona.

Min subjektiva åsikt efter att ha burit den under en viss tid är att den inger en lyxkänsla (guld, stål + svart urtavla är något speciellt för mig), funkar till förvånansvärt många outfits och färgkombinationer och sedan är B&M ett spännande märke.

Pris: 3550 kr 3100 kr Nu 2800 kr! (+frakt)
En Nikon D3200 är intressant bytesobjekt, eller annan klocka (exv. Tag Heuer 1000), men jag säljer den helst.

UMWpzW5.jpg

QNE5GCa.jpg

97gK2C8.jpg

hMvYpjJ.jpg

ng2Iyf3.jpg

lsRN6rH.jpg

kwbFsAb.jpg

DXCYXqF.jpg

8po63yU.jpg
 
Topp