• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BCF-auktion (Casio G-Shock DW-5600BB-1ER) + BONUS!!! Hela summan går oavkortat till BCF!

livinl0ud

Guld
Friends Of KS
2-Faktor
Jag har en Casio G-Shock DW-5600BB-1ER i använt skick (PERFEKT BEATER) som jag vill auktionera ut som ett tack till @DrSbaitso för att han utfört ett arbete åt mig 🙏😊. Givetvis går hela summan oavkortat till BCF och jag lägger personligen till 10% av slutbudet till donationen.

Se bifogade bilder för bedömning av skick och komihåg att dessa pengar klockan drar in går till något bra 🙏.
IMG_0802.JPG IMG_0806.JPG IMG_0812.JPG IMG_0811.JPG IMG_0805.JPG IMG_0807.JPG IMG_0808.JPG

Tänker mig ett lågt startbud på 100kr och budgivningen håller på till fredag 18/12 kl 23:59.
Jag kommer skicka klockan till vinnaren på lördag 19/12 så att den hinner komma fram förhoppningsvis innan jul 😊.

Skriv bud i tråden.

Edit: Jag gör budgivningen lite mer intressant och skickar med 5ml x 2 parfymsplittar från Parfums de Marly till vinnaren!
Du kan välja mellan följande dofter. Layton, Pegasus, Carlisle, Herod, Percival eller Galloway.
Buda på nu för vem vill inte lukta gott inför jul :angel:?
 
Senast ändrad:

livinl0ud

Guld
Friends Of KS
2-Faktor
Edit: Jag gör budgivningen lite mer intressant och skickar med 5ml x 2 parfymsplittar från Parfums de Marly till vinnaren!
Du kan välja mellan följande dofter. Layton, Pegasus, Carlisle, Herod, Percival eller Galloway.
Buda på nu för vem vill inte lukta gott inför jul :angel:.
 

livinl0ud

Guld
Friends Of KS
2-Faktor
Komigen nu gott folk 🙌😊 fortsätt buda sista dagen och de timmarna som är kvar.
Klocka och väldoft i paketet men det bästa av allt är den goda gärningen/insatsen som du gör 🙏.
 
Topp