• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BCF-auktion i samband med vintage-GTG 17/11

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Eftersom jag vet att forumet kan vara en smula uppdelat och att man gärna snöar in på sin egen grej så tänkte jag bara göra en snabb flaggning för detta, även hos de vars intressen rör sig mer åt det asiatiska hållet. Hoppas att det är okej?

Vi är ett gäng som kommer samlas efter Kaplans Klockkvalitet den 17/11 för lite allmänt samkväm.
I vanlig ordning så bjuds det (pun intended) på auktion till förmån för BCF i samband med detta.

I skrivande stund håller vi fortfarande på att samla in bidrag att auktionera ut (fritt fram för dem som har något som ligger och dammar).
På söndag stänger jag inlämningen och öppnar istället upp för möjligheten att bjuda hej vilt.
...och redan nu finns det japanskt i potten - det ska ni veta! ;)

https://klocksnack.se/threads/bcf-auktion-vintage-gtg-17-e-november-inlämningstråden.99594/
 
Topp