• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BCF auktion - Natoband

card

Panerai
2-Faktor
Några natoband som inte används och tänkte därför köra en BCF auktion.

Gråa bandet - 20mm
Svart/röd/gråa bandet - 20 mm
Svarta bandet - 22 mm
Blå/gröna bandet - 22 mm

Skall vi säga att vi avslutar på söndag 20.00 (2015-04-12). Banden skickas på måndag mot skärmbild på kvitto/inbetalning till BCF.

Lycka till! :)

tjRDAea.jpg


Rcz6XUO.jpg
 

Rholm

Cartier
Vilken kvalité är det..? Typ som Josef B's premium, eller är dom tunna?
Är det styckvis...?

Många frågor blev det, ursäkta kapningen.

Mvh
 

Rholm

Cartier
Några natoband som inte används och tänkte därför köra en BCF auktion.

Gråa bandet - 20mm
Svart/röd/gråa bandet - 20 mm
Svarta bandet - 22 mm
Blå/gröna bandet - 22 mm

Skall vi säga att vi avslutar på söndag 20.00 (2015-04-12). Banden skickas på måndag mot skärmbild på kvitto/inbetalning till BCF.

Lycka till! :)

tjRDAea.jpg


Rcz6XUO.jpg

100 spänn för det gråa....
 

card

Panerai
2-Faktor
Vilken kvalité är det..? Typ som Josef B's premium, eller är dom tunna?
Är det styckvis...?

Många frågor blev det, ursäkta kapningen.

Mvh

30kr bjudet på de båda 20mm banden!


För att göra det enkelt, så kör vi att man budar på alla band, dvs inte styckvis.
Ändrar detta i första posten så det inte sker någon förvirring. Sorry.

EDIT: Har gått för lång tid så jag gör det tydligt i detta inlägget.

Angående kvalitén på banden så har jag tyvärr inte mycket input där då jag själv inte använt någon av dessa. Banden är inte jättetunna men inte heller tjocka. Ping Randel som kanske har mer info:)
 

Randel

Cartier
Mycket bra initiativ walle77 :) Vad jag minns fick du tre stycken av mig (inte det som är ljus-grått). Alla är oanvända. Det svarta har jag själv fått av någon annan här inne så jag känner inte till dess historik. Det två randiga har jag köpt från cheapestnatostraps.com.
 

card

Panerai
2-Faktor
Mycket bra initiativ walle77 :) Vad jag minns fick du tre stycken av mig (inte det som är ljus-grått). Alla är oanvända. Det svarta har jag själv fått av någon annan här inne så jag känner inte till dess historik. Det två randiga har jag köpt från cheapestnatostraps.com.


Kanon Randel. Tack för info! Det stämmer angående det gråa. Det är också oanvänt.

Slänger även med en PolyWatch i potten:
polywatch%20(1).jpg
 

card

Panerai
2-Faktor
Rholm vann denna auktion! Gott jobbat :)

Skickar du mig PM med din adress och kvitto/ skärmbild på inbetalning till BCF så lägger jag banden på posten imorgon.
 
Topp