• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BCF auktion: PS5+Cod+Spiderman

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Jag förbokade ett PS5 för skojs skull för ett drygt år sen. Hämtade ut det på releasedagen och har sen insett att jag varken har tid eller någon vidare lust att spela.

Förpackningen är bruten och det kanske är använt i tio timmar. Medföljer gör Call of duty black ops cold war samt Spider-man Miles Morales ”ultimate edition” (dvs även inkl något tidigare Spider-man-spel). Jag har laddat ned GTA 5 men är osäker på om det ligger kvar på enheten om jag nollställer den.

Jag har betalat totalt 7 638 kr för det (PS5 5990kr, Cod 849kr och Spider-man 799kr). Allt är köpt på Webhallen och kvitto finns självklart.

Allt överskott över 7 638 kr går oavkortat till Barncancerfonden och jag lägger personligen till 10% av slutbudet till donationen. Dvs säljs det för 10 000 kr lägger jag till en tusing till Bcf.

Jag tänker att budgivningen startar på 10 000 kr så jag hoppas att det finns någon spelsugen person som är beredd att öppna lädret för en bra sak.

Grejerna skickas inte utan hämtas av vinnaren i västra Stockholm. Varenda liten plastpåse som fanns med i förpackningen finns kvar.

Skriv bud i tråden! Stänger auktionen söndag 23.59.
 
Senast ändrad:

Huvudverk

Cartier
2-Faktor
Har jag förstått det rätt att du först vill ha tillbaka alla dina pengar innan något går till BCF? Går även ps5 över list eller vad är grejen?
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Känns som att denna auktion visar att PS5-hypen är överdriven. Eller beror det på att jag har tagit bort plasten? Konsolen får ändå anses vara nos :D

Hur som helst får jag fortsätta slöspela GTA 5 ett tag till (tills sexan kommer). Skickade in en tusing till insamlingen iaf som kopmpensation för uteblivet avslut.
4D7C934F-3AAB-4FD1-B43A-D4DAF02FC2C4.jpeg
 
Topp