• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

BCF auktion: Vintageklocka från 70-talet med ETA-verk

Buffi

Silver
Dunno om man ska höra av sig till nån admin innan man skapar nån sån här, men testar att köra bara...
Ingen som nappat på säljes-annonsen än, och vill göra plats i klocklådan så prövar en BCF-auktion för är ju jul snart.

Election Turnograph från ~70-tal. Går fint, 36mm, ETA 2632.
Se tillbakadragen säljtråd för mer info och bilder:
https://klocksnack.se/threads/prissänkt-ännu-mera-election-turnograph-från-70-tal.99966/

Börjar bud på 100kr. Avslutar auktion söndag 9e.
Alla pengar går till BCF, och jag avrundar upp donationen till närmaste 500-lapp för jag är snäll.

Eftersom pengarna går direkt till välgörenhet så kör vi inga returer, sålänge klockan inte går när den kommer fram eller nåt. Kan skickas eller lösas f2f i sthlm.

h5LIUEZ.jpg

nKSFMEC.jpg

wlVnAzZ.jpg

Bra med bud redan!
Jag avrundar som sagt upp donationen till jämna femhundralappar, så se det som extra valuta för pegnarna att bjuda 1050kr istället för 900kr ;)

Tillbaka
Topp