• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BCF-auktion Vostok

Ricrob

Patek
Har fortfarande inte fått tummen ur och smetat in min beskärda del till insamlingen för Barncancerfonden och tänkte därför blida lite med en auktion!

Objektet är blygsamt men hej, vad gör det..? ;)

Trasig Vostok skickas till den som lagt högsta budet innan kl 18:00 i morgon onsdag 27/3 och slanten sätts in till Barncancerfonden, jag bjuder på ev porto.

Obs, uret är alltså defekt och går ej, vet inte vad som är fel men misstänker en fjäder då kronan snurrar väldigt lätt men tiden går att ställa.

Hörde jag 1 krona?!
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    235.2 KB · Visningar: 259

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag bjuder en tjuga! Jag bjuder även på lunch vid nästa tillfälle om jag slipper ta emot den...;-)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag bjuder en tjuga! Jag bjuder även på lunch vid nästa tillfälle om jag slipper ta emot den...;-)

Ooopps! Fick ett felmeddelande därav dubbel post..
 

Ricrob

Patek
Grattis Ricvin, fetingen är din! Sätt in 20 buck på BCF, så bjuder jag på lunch vid överlämnandet! Där fick ni andra snåljåpar! :lol:
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tackar! Kommer bli en jävligt bra semesterklocka! Bara att ställa visarna på det klockslag man för tillfället vill att det ska va! Kanon!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Re: Sv: BCF-auktion Vostok

P-A skrev:
40kr bjudet!

skickat med telefonen.

Helvete! Den enda klockaffär jag gjort som dubblat sitt värde på 24 timmar! Hoppas jag lyckas med någon mer ... :D
 

P-A

Sir Spamalot
Re: Sv: BCF-auktion Vostok

Det var mer för saken än för klockan :) så värdet har väl ändå inte ändrats? :)

skickat med telefonen.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Re: Sv: BCF-auktion Vostok

P-A skrev:
Det var mer för saken än för klockan :) så värdet har väl ändå inte ändrats? :)

skickat med telefonen.


Jag förstår vad du menar. Men värdet måste ju bestå av det någon är villig att betala? :)
 
Topp