• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BCF Auktion

Asplund

Patek
2-Faktor
Fick förra året några band av secret santa, det är jag tacksam för, det var till och med ett otroligt bra rimm!

Dessa band passar bra till Panerai och det var även det rimmet handlade om.

Nu ligger ett Panerai köp väldigt långt bort då det är andra klockor som ligger före på årets inköpslista så därför tänkte jag att någon med en Panerai (eller annan klocka) får användning för dem istället för att de ska ligga och damma i en låda + att BCF behöver varenda liten krona dem kan få.

Skickar även med ett ascoolt(?) "Pride" nato som jag skulle kört på en SUB C, Det skulle vara 20 mm men affären hade bara fel med 4 mm ;D

Samtliga band är alltså 24 mm breda och alla Natoband är oanvända (ser det ut som) de två handgjorda läderbanden är i fint skick med Panerai inspirerande spännen.

Samtliga fem band auktioneras nu ut till högst bjudande och den som lagt högst bud i tråden imorgon tisdag den 3e mars klockan 20:00 får banden skickade i postens gröna (efter uppvisande av BCF kvittot på insättningen)

Till er som är helt jävla ointresserade av dessa band kan ju iaf passa på att slänga in en liten slant: http://www.barncancerfonden.se/16781/

P_20150228_122554_LL.jpg
P_20150228_122432_LL.jpg


Tack på förhand!

/Asplund
 
Topp