• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BCF-auktionstråden

galácticon

Diamant
2-Faktor
Då och då håll det auktioner till förmån för BCF och jag tycker att det vore en idé att samla dessa på ett ställe, och jag hoppas att ni håller med. Följ tråden och var med och bidra

Reglerna finner ni nedan. Har jag glömt något tas feedback gladeligen emot, gärna i PM.

Nu ser vi till att samla in ännu mer pengar!
//G

Regler:
- Alla objekt beskrivs så utförligt som möjligt, och givetvis med bild.
- En auktion åt gången. Inte förrän en är avslutad får en ny påbörjas. Detta för att tråden inte ska bli rörig(are).
- I auktionerna sätter auktionsförrättaren även en minisumma för höjningar.
- Alla auktioner ska ha ett tydligt slutdatum, och även ett tydligt slutklockslag.
- Auktionerna måste begränsas i tid, och en auktion får vara öppen i max en vecka.
- Auktionsförrättaren står alltid för billigast möjliga frakt. Annat fraktsätt är upp till auktionsförrättare och vinnare att komma överens om.
- Efter vunnen auktion publiceras ett bevis på insättningen, och PM till auktionsförrättaren skickas med adress.
- Objektet skickas så snart det är möjligt, efter att insättningen är gjord.
 
Senast ändrad:
Givetvis ska jag föregå med gott exempel och vara först ut. Har ett brunt, oanvänt läderband (22/18) med deployantclasp som söker ett bättre hem.
Auktionen startar nu och avslutas onsdag 13/12 kl 22.59 (alltså ska budet läggas INNAN kl 23.00). Alla höjningar görs med minst 20:-
Kör!
//G
IMG_20171211_145057.jpg
 
Senast ändrad:
Hej gjorde ett impuls köp på en loppis men 2 klockor var inget för mig så jag tänkte ge tillbaka till barncancerfonden och göra det i klocksnacks namn.

Så jag auktionerar ett fick ur i sliver och en City Bravur som renoveringsobjekt här till er medlemmar och den som vinner budgivningen skänker pengarna till BCF i klocksnacks namn och jag står för frakt till vinnaren. Ni bjuder på ett paket sen om ni bjuder tillsammans eller en för sig det bestämmer ni.

Den 28 feb kl12.00 stängs auktionen! Ni bjuder i tråden.

IMG_4955.JPG


IMG_4953.JPG
IMG_4954.JPG
 
Tillbaka
Topp