• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BCF! Sköter alla sin plikt??

isbjörn

Panerai
Slarvat här. Efter en hel del letande och bläddrande hitte jag fram till "mobil gåva". En klistrad länk i forumet hade suttit fint, inte minst när man kör via mobilen.
Lite bättre samvete nu i alla fall...
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Slarvat här. Efter en hel del letande och bläddrande hitte jag fram till "mobil gåva". En klistrad länk i forumet hade suttit fint, inte minst när man kör via mobilen.
Lite bättre samvete nu i alla fall...
Klicka på menyn, klicka på KS ♡ BCF två rader ner, klicka på länken i första inlägget, klicka på mobilgåva :)

Om en "klistrad tråd", banner eller liknande skulle hjälpa folk att bidra mer, oavsett klockköp hit eller dit, så kör på det!

EDIT: 2:a :) Sluta jiddra om Swish också! Tar ca 1 min oavsett hur du gör. Mobil/wywallet, direktöverföring, BankID etc
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Klicka på menyn, klicka på KS ♡ BCF två rader ner, klicka på länken i första inlägget, klicka på mobilgåva :)

Om en "klistrad tråd", banner eller liknande skulle hjälpa folk att bidra mer, oavsett klockköp hit eller dit, så kör på det!

EDIT: 2:a :) Sluta jiddra om Swish också! Tar ca 1 min oavsett hur du gör. Mobil/wywallet, direktöverföring, BankID etc


Otroligt smidigt att kunna betala med VISA vilket jag tidigare inte hade en aning om. Är inte så förtjust i att få beloppet på telefonräkningen då det blir krångligt rent bokföringsmässigt med tanke på att det är en privat utgift.
 

jabla

Sarlacc

sinner

Panerai
Det var rätt smidigt utan swish också ;)
995fd2cfe419f2d47c4a096e1c33fc2b.jpg
 
Topp