• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

[BCF] Winter is coming - IWC scarf!

H

Hysteria

Guest
Hej alla!

Fick förra fredagen äran att tillsammans med ett gäng forumiter medverka på IWC Masterclass som hölls av Christian Bresser på Grand Hotell.
Efter att (otroligt nog) framgångsrikt monterat ned, och sedan ihop en IWC, gick jag därifrån med en härlig goodiebag. Vid utdelningen uppfattade jag inte riktigt vad vår värd sa, men slog mig lite senare vad han menade med "winter is coming", nämligen en 100% cashmere scarf från IWC i en sån där riktigt härlig färg som passar fint till en rock nu när dagarna blir både längre och kallare.
Då damen min redan köpt en scarf/halsduk till mig tänkte jag att en liten auktion är på sin plats!
Vi gör det rätt enkelt, där alla är välkomna att buda fram tills 15:00 nu på Fredag (20/10). Högsta budgivare får slänga upp en screenshot här i tråden på överföringen till BCF, och sedan via PM förse mig med leveransadress varpå jag postar innan AW:n kickar igång =)

Jag slänger även med en shysst liten IWC bok. Bilder (som inte riktigt gör scarfen rättvisa, men jag går i god för att den är riktigt, riktigt snygg!)
Vi börjar på 300pix!
IMG_0430.JPG.jpeg
IMG_0432.JPG.jpeg
IMG_0431.JPG.jpeg
IMG_0434.JPG.jpeg

Nej nu bumpar vi den här tråden! @JayLar kom in som en chef i Tisdags och drog till med 1200. Men för den pengen får man ju knappt en h&m scarf, och på spel står ju en 100% cashmere från IWC - så kom igen nu folket!

Tillbaka
Topp