• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Beaker

Jag har precis Swishat Beaker. Han har ju inga referenter så ni får följa affären här. För allas nytta.

Uppdatering lördag 30/10: 17.30 samma dag (2 timmar senare) bokning med reknumner.

Uppdatering måndag 1/11: Lite shaky inledning då paketet fortsatt måndag inte är registrerat som inlämnat medans Beaker hävdar att det är det.
Ja, vi får se. Kan stå för vad som helst. Men som sagt, man blir ju lite mer aktiv när det är säljare utan referenser.

Upptatering fortsatt måndag: Beaker skickar foto på inlämningskvitto. Allt ser korrekt ut och visar inlämning som han sagt. Min skurkkompass börjar peka mot PostNord. All kommunikation är snabb och trevlig.

Uppdatering 2/11: Beaker skickar över skärmdump för chat med PostNord. Vad det verkar så är det deras system som inte hänger med. Snyggt initiativ från Beaker. Om det är som det verkar ska paketet komma imorgon eller senast torsdag.

Uppdatering 3/11: leverans! En sista uppdatering efter koll på grejjorna men allt ser bra ut!

Slutomdöme: ja minus den allmänna nojan som kombon Postnordstrul och okänd säljare utlöst så har Beaker varit utmärkt. Eller egentligen särskilt bra i lite nervösa omständigheter. Så 100% leverans och bra jobbat med att dadda mig. 100% GG!

Senast ändrad:
Köpte en klocka av Beaker och det gick väldigt smidigt. Beaker svarade snabbt och det var bra och tydlig info. Beskrivningen av klockan och bilderna var alldeles utmärkta, inget som undveks eller glömdes bort.
2 dagar efter avslutad affär har jag klockan på armen fastän vi har mer än 60 mil emellan.
100% good guy.

Nyss gjort min första affär här på ks och det var med Beaker. Är väldigt nöjd med kommunikation och köp. All info var snabb och helt ärlig. Hjälpsam när jag ville ha fler bilder. Efter betalning hade jag klockan i handen dagen efter trots 45 mil avstånd. Imponerande! Ett föredöme som säljare, helt genuin goodguy 👍

Gjort en smidig affär med Beaker och kan inte vara mer nöjd.
Trevlig kommunikation genom hela affären och en klocka helt enligt beskrivning.
En klocksnackare jag gärna gör fler affärer med om tillfälle ges - 100% GG 👍

Nyss hemkommen efter en trevlig F2F affär med @Beaker. Köpt Ur av honom och allt var precis som utlovat och en smidig och trevlig dialog rakt igenom. Gör gärna affär igen. 100%GG

Köpte mikro-dykare av herr @Beaker på distans och det gick hur rappt och smidigt som helst. Skulle inte tveka att göra affärer igen

Tillbaka
Topp