• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bebitz

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Noggranna bilder och en detaljerad beskrivning som stämde väl överens med klockan IRL.
Helt klart en goodguy! :)
 

Izze

Cartier
Köpt en Orient Bambino av Bebitz. Han var flexibel och lätt att kommunicera med. Goodguy i mina ögon!
 

hemingway1999

Friends of KS
2-Faktor
Köpte en Omega Seamaster 300 Master Co-axial av Bebitz. Trevlig säljare som gav snabba svar på mina frågor. Smidig och trygg affär. Rekommenderas!
 

Marieberg

Omega
Köpte en Omega en SMP av Bebitz en trygg o smidig affär F2F som utspelade sig i Bebitz bostad, kan varmt rekommenderas till framtida spekulanter.
 

break out

Omega
Köpte en Sinn av Bebitz. Mycket smidig f2f-affär där han också åkte till min stadsdel eftersom jag hade svårt att komma loss en längre tid. Svarade snabbt och bra på mina frågor. Goodguy!
 

Yoko

Panerai
2-Faktor
Köpt en klocka av Bebitz. Supersmidig affär med kort, men trevligt, klocksnack vid F2F. Gör gärna fler affärer med den här killen. Good guy i min bok!
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Köpt en Omega av Bebitz. Smidig och snabb affär. Rekommenderas.
 
Topp