• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Begagnade klockor i Malaga?

Wi

NLA
2-Faktor
Drar till Malaga med flickvännen och tänkte kolla om någon har tips på en bra urhandlare? Begagnat, gärna vintage är jag ute efter.

Tack!
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Ganska kasst utbud. Finns en chrono24 säljare i Marbella......
 

Andersml

Audemars
2-Faktor
Dags för Malagatråden att vakna.....

Klocktips? vintage och begagnat

Restaurangtips? Ska dit med en hungrig tonåring som gärna äter kött men vi testar vad som helst :)
 

Stab Ein

Omega
Dags för Malagatråden att vakna.....

Klocktips? vintage och begagnat

Restaurangtips? Ska dit med en hungrig tonåring som gärna äter kött men vi testar vad som helst :)

På Plaza Constitución har du Miguel Heredia. Butiken är mer eller mindre ett hål i väggen men de har oftast lite kul vintage till humana priser.
Det finns även några pantbanker längs Calle Carreteria, men jag har aldrig varit inne på någon av dem.

Avseende kött är en av mina kvartersfavoriter El Farolito på Calle de las Beatas, anspråkslöst ställe med trevlig personal, riktigt bra kött och grönsaker till väldigt humana priser. Prova även El Esperanza de los Ascurra som ligger ett stenkast därifrån lite österut på samma gata(eller ja, gränd). Det finns otroligt många bra ställen att äta på i Centro Historico, hör av dig om du vill ha några förslag. Håll dig borta från de värsta turistfällorna längs Calle Granada och Uncibay bara.
 

Andersml

Audemars
2-Faktor
På Plaza Constitución har du Miguel Heredia. Butiken är mer eller mindre ett hål i väggen men de har oftast lite kul vintage till humana priser.
Det finns även några pantbanker längs Calle Carreteria, men jag har aldrig varit inne på någon av dem.

Avseende kött är en av mina kvartersfavoriter El Farolito på Calle de las Beatas, anspråkslöst ställe med trevlig personal, riktigt bra kött och grönsaker till väldigt humana priser. Prova även El Esperanza de los Ascurra som ligger ett stenkast därifrån lite österut på samma gata(eller ja, gränd). Det finns otroligt många bra ställen att äta på i Centro Historico, hör av dig om du vill ha några förslag. Håll dig borta från de värsta turistfällorna längs Calle Granada och Uncibay bara.
Tackar!
 
Topp