• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Behålla eller sälja

MyWatchShowsTime

Panerai
2-Faktor
Rolex 16013 från -87. Jag är kluven om jag ska sälja eller behålla denna, vad tycker ni?
542A9E49-A1C1-4F40-983D-5D216C2BE0CC.jpeg
948A2F12-E64E-41C6-90E9-8E08EBF1AD5F.jpeg
D73D4ECC-EADC-4E19-BD76-F252C1C966E9.jpeg
 

MyWatchShowsTime

Panerai
2-Faktor
Vilka är dina argument för att behålla/sälja?

Behålla för att den är i bra skick, nyservad och velat ha just denna tavlan ett tag. Värdemässigt om jag förlorar nån tusenlapp gör mig inte så mycket. Sälja för att den inte har tillbehör samt att jag söker efter en födelseårsub. Mina argument för att sälja är inte så starka men vet inte om jag klickar med klockan.
 

Admm

KS Explorers Club
Behålla för att den är i bra skick, nyservad och velat ha just denna tavlan ett tag. Värdemässigt om jag förlorar nån tusenlapp gör mig inte så mycket. Sälja för att den inte har tillbehör samt att jag söker efter en födelseårsub. Mina argument för att sälja är inte så starka men vet inte om jag klickar med klockan.
Hitta födelseårssubben, köp den, överväg sen att sälja datejusten ;)
 
Topp