• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Behålla eller skicka tillbaka?

Barfly

Basic
Om ni beställer från nätet och har bara sett bilder på klockan.
När ni sen får den och ser klockan i verkligheten för första gången och wow känslan uteblir.
Vad gör gör ni, behåller och hoppas på att bli kär i den eller skickar tillbaka?
Hoppas ni förstår vad jag menar.

Pratar vi nytt från en handlare? Isåfall ångrar jag köpet.
Gäller det begagnat och klockan stämmer överens med beskrivningen i annonsen så lägger jag ut den på köp&sälj inom ett par dagar om kärleken inte infinner sig.

Jag köper inte otestat online och skickar tillbaka efter jag har testat om den inte faller mig i smaken. Då är det bättre att gå till butik och testa, på så sätt så slipper du och ÅF allt runtomkring en retur. Har du tur kanske du tom får en bra kontakt hos ÅF och kan få samma pris som online..

Pratar vi nytt från en handlare? Isåfall ångrar jag köpet.
Gäller det begagnat och klockan stämmer överens med beskrivningen i annonsen så lägger jag ut den på köp&sälj inom ett par dagar om kärleken inte infinner sig.
Vi pratar nytt. Beställde från uret.se. Så returen är ju inte dyr i detta fall.

Jag köper inte otestat online och skickar tillbaka efter jag har testat om den inte faller mig i smaken. Då är det bättre att gå till butik och testa, på så sätt så slipper du och ÅF allt runtomkring en retur. Har du tur kanske du tom får en bra kontakt hos ÅF och kan få samma pris som online..
Den första en Certina DS Podium hade nog funnits i någon butik. Den andra en Victorinox Alliance har dom inte här där jag bor. Den 3:e som är på ingående finns ingen ÅF i Sverige.

Tillbaka
Topp