• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Behöver er hjälp, vilken klocka kan detta vara?

Svampen

Breitling
Som titeln lyder så behöver jag hjälp med att hitta denna klockan.

Jag har funderat länge nu på att köpa en klocka men visste inte vilken, såg då denna person på instagram och wow vilken snygg klocka.

Har bestämt mig att köpa en sådan men behöver hjälp med att veta vad den heter :)

Bilder:
07c92841319ef1fe1bb6a3c0dff74ffe.png

2c3f00fa9f6554f67400c06ec6d9a518.png

752268b0a5ee519740f527e601bcb3e4.png


Vad tror ni?

Tack på förhand!
 

wadstroem

Cartier
Ser ut som vilken Gant-klocka som helst. Skulle kunna vara Park Hill på länk. Det som gör mig lite förundrade är att det ser ut att sitta en krona på vänster sida av klockan, på tredje bilden. Då är det någonting annat, men kan ju ljuset i bilden också.
 

wadstroem

Cartier
Jämför med Park Hill. Samma borstade och blanka länkar, och samma boettform (om du ser på andra bilder).
w10845.jpg
 

noxela

Omega
Det måste vara en sådan här Invicta Reservetion:
invicta-5947_LRG.jpg

Eller helt klart den här Bulova Mechanical:

bulova-96A122_LRG.jpg
 

Portofino

Panerai
Bilderna lämnar en hel del åt fantasin... fanns ingen som visar lite av tavlan? Eller gör du din bedömning enbart från att du gillar länken?
 
Topp