• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Bell & Ross BR 01-94 Kronograf (Nyservad)

Mr.Johansson

Silver
2-Faktor
Pris
18500
Returpolicy
Om Ök
Bilder Skickat
  1. Ja
Bell & Ross BR 01-94 Kronograf som nyligen kom tillbaka från service.

Jag tänkte sälja klockan innan sommaren men märkte att klockan tappade nästan 60 sec på 24h så jag lämnade in den för service hos Franks Ur i Stockholm. Den blev skickad till Bell & Ross och fick genomgå en total service, Bell & Ross ger 1 års garanti på jobbet. Klockan är inte bara nyservad utan också under garanti till 2021-09-09.

Det som ingår i köpet är klockan + bandet + servicekvittot
20200913_091911.jpg

20200914_193741.jpg

20200923_210359.jpg
20200923_210318.jpg
20200923_210346.jpg

Nedan kommer den tekniska datan på engelska (säg till om du vill ha den på svenska).

TECHNICAL SPECIFICATIONS
Movement: Mechanical automatic.

Functions: hours, minutes, seconds. Three-counter chronograph (60s, 30mn and 12h accumulators). Date.

Case: steel with matte black PVD finish. 46 mm diameter. Screw-in crown.

Dial: black dial, numerals, index and hands covered with a photo-luminescent coating.

Crystal: anti-reflective sapphire.
Water-resistance: 100 m.

Black Leather and steel pin buckle with matte black PVD finish.

Ref: BR0194-BL-CA

Klockan kan skickas efter full erlagd betalning på köparens risk (självklart kan jag bjuda på frakten i dessa Covid-19 tider)
Gör dock helst en F2F affär.

Alla bytesförslag kommer beaktas, ser dock helst en ren försäljning på denna klocka. Först till kvarn får mala!

Min GG tråd: https://klocksnack.se/threads/mr-johansson.57000/page-2#post-3499999

Se även min andra annons: https://klocksnack.se/threads/eberhard-co-extra-fort-38mm.137331/

B.V.S.A
Swish is King!
Tack KS och alla aktiva medlemmar!❤

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp