• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OHPF Bell & Ross BR 03 - 94 RS18 limited

DB15

Silver
Pris
25000
Returpolicy
24 om nått skulle vara super tokigt
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej alla Ks:are!

Tänkte kolla om det finns ett intresse för min Bell & Ross BR03-94 RS18.
Riktigt läcker klocka i titan som gjordes av B&R till Renaults F1 team och är limiterad till 999ex. Klockan är uttagen Juli 2018 och tickar på fint samt att alla funktioner funkar som se ska.

För den som vill läsa mer kan man kolla länken nedan

köptes av mig här på KS i slutet på september förra året och skicket är fint. Mindre märken finns men inget allvarlig.

Pris: Listar på 60k men sett gråhandlare sälja dom för 45, så lägger ut den för 25.000kr samma som jag gav för mindre än 1 år sen.

kommer i fullsett med boxar, manualer, stämplat cert extra tygband samt verktyg för bandbyten.

tar gärna ett byte! Har inte testat på mig en Tudor så har du en är det ett plus. Pengar mitt håll funkar också, kom med förslag det värsta du kan få är ett nej

Då jag verkligen gillar klockan (men har flippar sjukan) ger jag mig själv reservationen att kunna dra mig ur affärendock inte om klocka redan blivit betald.
12E04CDB-68DF-43AE-8663-4D49718AACE8.jpeg

frågor fler bilder, tveka inte på att höra av dig och tack KS för ett fantastiskt forum

Trevlig Söndag
DB15

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp