• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bell & Ross BR03-92 - Blue Ceramic...

...om det nån MOT förmodan börjat spana efter en Bell & Ross och gillar keramiska men inte vill härma mig med en grön (men det är väl bara jag som faller pladask för fykantiga, militärgöna dinkor) så finns det en annan variant som är blå som är cool, en rolig udda dinka helt enkelt för dom som vill sticka ut...

Synd bara att canvas bandet som följer med inte är blått utan svart, men funkar ju bra på det blå gummit oxå :)

ff4c708d.png


76b67d85.png


P1150008-1.jpg


P1090418.jpg


P1090415.jpg
 
V

Viggen

Guest
Synd att jag måste säga detta, men blått föll mig inte i smaken. Din gröna är snygg, dessutom gillar jag dem verkligen i svart också. :)
 

Kson

Patek
2-Faktor
Svårt att säga när jag bara sätt dessa bilder. Den gröna som du har gillar jag men inte denna som du skriver om nu tyvärr. Hade varit roligt att få titta på den IRL ; )
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Tycker din gröna är mycket ballare.
Personligen skulle jag vilja ha denna (japp, den med all text på utsidan av strapet :oops: :))

br01-92-heritage.jpg


EDIT, men den verkar bara finnas i 46mm, så det får bli denna då (dock tråkigare utan text).

BellRoss1-FWa.jpg
 
Molle skrev:
Tycker din gröna är mycket ballare.
Personligen skulle jag vilja ha denna (japp, den med all text på utsidan av strapet :oops: :))

br01-92-heritage.jpg

Den är riktigt snygg, testade en på Kaplans förut men det var en 46a och den är STOR, men den finns även i 42mm men då kanske bandet är utan tryck men inte 100% säker

EDIT såga tt du oxå upptäckte det, bandet är onekligen snyggare på 46'an men ingen dealbreaker för mig :)

Bild när jag var på kaplans!

Klockma%25CC%2588ssa_2012_6.jpg


Klockma%25CC%2588ssa_2012_7.jpg


Klockma%25CC%2588ssa_2012_8.jpg
 
Molle skrev:
Tycker din gröna är mycket ballare.
Personligen skulle jag vilja ha denna (japp, den med all text på utsidan av strapet :oops: :))

br01-92-heritage.jpg


EDIT, men den verkar bara finnas i 46mm, så det får bli denna då (dock tråkigare utan text).

BellRoss1-FWa.jpg

Tjena Molle,

Tydligen är det samma band på både 42 och 46an så du kan köpa till bandet från 46an och använda på 42an, köpte precis ett så du får se hur det ser ut när jag får det...

http://www.bellross.com/se/#/shop/straps/details/207
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Re: Bell & Ross BR03-92 - Blue Ceramic...

masterkiller skrev:
Molle skrev:
Tycker din gröna är mycket ballare.
Personligen skulle jag vilja ha denna (japp, den med all text på utsidan av strapet :oops: :))

br01-92-heritage.jpg


EDIT, men den verkar bara finnas i 46mm, så det får bli denna då (dock tråkigare utan text).

BellRoss1-FWa.jpg

Tjena Molle,

Tydligen är det samma band på både 42 och 46an så du kan köpa till bandet från 46an och använda på 42an, köpte precis ett så du får se hur det ser ut när jag får det...

http://www.bellross.com/se/#/shop/straps/details/207

Coolt! Får vi kolla på vid tillfälle :)


/Stefan
 
Topp