• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Bell & Ross BR03-92

Dresticks

Omega
Pris
olika
Returpolicy
nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej! Säjer dessa klockor pga nytt köp
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bell & Ross BR03-92
En helt magnifik klocka som jag säljer med en tår i ögat i förmån för en sommardykare.
Så fort jag har satt den på handleden så har jag känt mig som en stridspilot vilket verkligen är känslan man letar efter.
42mm Case, svart PVD.
100m WR
Utplockad 2013 och jag är ägare nr 2.
Fullset!
Under min ägo har den legat runt -5sek/24h
Den Har en liten skada i pvd:n där stålet skiner igenom (kolla bild) dock inget jag har stört mig på.
Den saknar den ena skruvmejseln för bandbyte men medföljer en wera skruvmejsel.
Till klockan finns 8st band varav 7 bell&ross orginal. 4st fabricband. 1st medium (aldrig använt) 3st small. ett av fabricen är slitet men de andra är nyskick.
Sen 2 gummi, gult och svart. Svarta är i storlek medium och gula i small. Sedan 2 läderband varav de blå är i storlek small och är från bell&ross och det bruna är ett handmade från gunny. Banden ligger nypris på runt tusenlappen/st.

IMG_2563.JPEG
17 000 15 800 14 600kr ink rek frakt.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Squale Micro LE
Grym dykare som inte behöver någon vidare beskrivning.
40mm
200m WR
Fullset
Ingår även ett Squale limited edition gummi i orange.
Bra skick! Lite skav på claspen men inget stort.
IMG_2495.JPEG
6500, 6000, 5500 Kr ink rek frakt
Såld!!!


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

Bilagor

  • IMG_2497.JPEG
    IMG_2497.JPEG
    264.9 KB · Visningar: 83
  • IMG_2498.JPEG
    IMG_2498.JPEG
    248 KB · Visningar: 89
  • IMG_2559.JPEG
    IMG_2559.JPEG
    622.5 KB · Visningar: 83
  • IMG_2560.JPEG
    IMG_2560.JPEG
    606.6 KB · Visningar: 86
  • IMG_2561.JPEG
    IMG_2561.JPEG
    478.4 KB · Visningar: 82
  • IMG_2562.JPEG
    IMG_2562.JPEG
    441.3 KB · Visningar: 79
  • IMG_2564.JPEG
    IMG_2564.JPEG
    349.6 KB · Visningar: 92
Senast ändrad:
Topp