• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bell&Ross Type mariner PRO samt Sinns länk?>>

Chuck

Patek
2-Faktor
Storkund showade sin klocka idag och visade sig vara en riktigt cool BR dykarquartz. Fick klämma lite och den kändes rejäl, framför allt länken som såg ut komma från Sinn.

Vem äger egentligen designen på länken? Ogillar egentligen att länkar "lånas" höger vänster.

Oavsett så var klockan cool eller vad tycker ni boys&girls?
image.jpeg
image.jpg
image.jpeg
image.jpeg


Cheers mates
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Länk lånad av Sinn och mercedesvisare från Rolex. Men det behöver väl inte vara fel? Inget jag går igång på stenhårt men ändå snygg.
 

Greven

Audemars
Köpte förövrigt en Type Marine för ett tag sedan, den va cool men inget jag fastnade för så den fick vandra vidare ganska snabbt.

Jag noterade faktiskt att du införskaffade en Type Marine. Tyckte också att den såg trevlig ut på bild, har inte sett den i verkligheten. Vad gjorde att den fick vandra vidare om jag får fråga?
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Jag noterade faktiskt att du införskaffade en Type Marine. Tyckte också att den såg trevlig ut på bild, har inte sett den i verkligheten. Vad gjorde att den fick vandra vidare om jag får fråga?

Äh mest för att jag har en in, en ut policy och den klickade sämst av dem jag hade för tillfället.
 
Topp