• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bell & Rossare

C

Crowolf

Guest
Vet att flera av er har Bell & Ross på armen. Hur är de i finish i verkliga livet? Vad får man för kvalitet för pengarna?

Den här får mitt onda lilla hjärta att slå ett par extra slag..


Trevlig Lördag!

/Poppe
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1357988188.587615.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1357988188.587615.jpg
    40.8 KB · Visningar: 331
C

Crowolf

Guest
Jag vet....och det är en drömklocka..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Re: Bell & Rossare

Crowolf skrev:
Vet att flera av er har Bell & Ross på armen. Hur är de i finish i verkliga livet? Vad får man för kvalitet för pengarna?

Den här får mitt onda lilla hjärta att slå ett par extra slag..


Trevlig Lördag!

/Poppe


Låter inget bra att du har ont i hjärtat, ta hand om dig..
 
C

Crowolf

Guest
Spencer66 skrev:
Crowolf skrev:
Vet att flera av er har Bell & Ross på armen. Hur är de i finish i verkliga livet? Vad får man för kvalitet för pengarna?

Den här får mitt onda lilla hjärta att slå ett par extra slag..


Trevlig Lördag!

/Poppe


Låter inget bra att du har ont i hjärtat, ta hand om dig..

Tack Spencer!
Klockor kan ha den på verkan på mig. Snart dags för KA-behandling tror jag (klockidiotus anonymous).
 
Re: Bell & Rossare

Jag är supernöjd med min och den kommer stanna, just modellen som du visar är inget jag går igång på personligen men jag jag är säker att den är finfin men om det är den typ av klocka du vill ha så är du ju inte begränsad till B&R...

Personligen så tycker jag att om man ska ha en B&R så är det den fyrkantiga som gäller, det är ju den dom är kända för...

Men hursom helst så är den snygg och säkert ett bra köp förutsatt att du handlar beggat...
 
C

Crowolf

Guest
masterkiller skrev:
Jag är supernöjd med min och den kommer stanna, just modellen som du visar är inget jag går igång på personligen men jag jag är säker att den är finfin men om det är den typ av klocka du vill ha så är du ju inte begränsad till B&R...

Personligen så tycker jag att om man ska ha en B&R så är det den fyrkantiga som gäller, det är ju den dom är kända för...

Men hursom helst så är den snygg och säkert ett bra köp förutsatt att du handlar beggat...

Har andra planer för i år och beggat är nog svårt med en splajjans ny modell. Undrade mest över kvalitén. Gillar stuket på den här men som du säger, finns mycket i det stuket.

/pope


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Topp