Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite OT, men den där tavlan är riktigt snygg!Köpte en Datejust för 8200 kr av Göran Larsson hos Nymans ur 1984. Velade mellan Milgauss, Daytona och Datejust. Valde DJ för den var snyggast.
För mig var det tvärtom, alltid haft Rolex så när jag köpte min första Omega (PO 2500 guld) så fick jag panik och sålde den i förmån för en ny Rolex inom 1 vecka2012 var jag hos en kille i Djursholm för att köpa min första Rolex, en gmt 16700 fullset och svensksåld för 25 k.
När jag kom hem fick jag ångest för jag var van vid Breitling och Omega finish. Länken var rasslig och glaset saknade antireflex på ovan sidan. Fick panik över klockans kvalité och dagen efter gick jag till luxury watches och sålde den för samma peng som jag gav.
Tog pengarna och gick raka vägen till Klockmaster i Globen och köpte en ny PO 2500 42 mm för 19.2 k. Ja jag fick 40% rabatt på den PO
Sen köpte du den igen, sålde igen, köpte igen, sålde igen, köpte igen, sålde igen, köpte igen.För mig var det tvärtom, alltid haft Rolex så när jag köpte min första Omega (PO 2500 guld) så fick jag panik och sålde den i förmån för en ny Rolex inom 1 vecka
Gick du bara till årskurs sex i grundskolan?Köpe min första rolex för ca 1.5 år, som belöning efter ca 6 års studier
Tjänade så bra på att sälja kakor vilket gjorde att jag kunde hoppa avGick du bara till årskurs sex i grundskolan?
Tjänade så bra på att sälja kakor vilket gjorde att jag kunde hoppa av
Haha, hembakad går alltid hemÅh fan, dags börja sälja lite kakor hehe
Haha, hembakad går alltid hem
6 år efter gymnasiet ska det stå
Sålde den igen, men håller på att skaffar tillbaka den nuSen köpte du den igen, sålde igen, köpte igen, sålde igen, köpte igen, sålde igen, köpte igen.
Tycker den var riktigt grym. GMT master, men vad kallas färgerna?Köpte den här av en på forumet i Augusti förra året. Var tveksam för TT innan jag hade den på armen, sålde den rätt spontant i februari igen och sitter nu med en 114060 på armen. Riktigt nöjd med båda.
Älskar tuxedo dial! Vad fick du ge för den?Provade runt och kom fram till att det var en dj som gällde. Hittade en här på ks utanför köp o sälj, från en forumprofil. Fick referenser från tidigare ägare och så vips satt man å ett sunkit hotell och swishade en massa pengar. DJ var ca 2,5 mån gammal. Tack @Stomatologen och @Ernesto för mon OWG-klocka! Slumpen gjorde att det blev en tuxedo!!
Nu e man lite sugen på nästa rolex, frågan är bara vad och när.