• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bergeon 5500 glaspress

Anders Forsberg

Guld
2-Faktor
En chansning så god som någon...
Spontanklickade hem en sån här på tratten härförleden. Har funderat länge på just en glaspress och nu får just denna agera startskott för att konstruera en egen liten "klockhörna" här hemma. Behöver bara jaga rätt i ett lämpligt litet bort att sitta vid.

Men.
Det var inte det jag skulle fråga om, utan om någon sitter på en likadan och då har en instruktion till denna.
Funktionen är ju ganska rättfram, men jag hade tyckt att det varit roligt att printa ut och laminera en instruktion - om så bara för sakens skull.
Så om någon har, och även har möjlighet att scanna in så hade jag blivit lycklig! :)

Senast ändrad:
Haha! Ja, det var väl det!
Om det är någonting man lärt sig så är det att KS och klockavdelningen på Tradera är ganska tätt sammanflätade! ;)

Jag var sugen på den med, men min smärtgräns gick vid 1200:- =) Som tur var fanns det en annan som jag knep dagen efter för exakt den summan =)
Ingen Bergeon dock.

Tillbaka
Topp