• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bergets

willie

Omega
Friends Of KS
2-Faktor
Har tyvärr köpt ett batterifodral till iPhone av @Bergets. Fick de för 460 kr, varan var enligt mig inte alls i de yttre skicket som de beskrivits. Men värst av allt, så fungerade inte varan. Vi hade inte diskuterat returpolicy innan (och de var inte heller angivit i annonsen). Tilläts inte att skicka tillbaka varan, trots att jag erbjöd mig att betala halva fraktkostnaden. Har även skickat video på att varan inte fungerar.

Fick tillbaka 100 kr, så har alltså bara betalat 360 kr för en vara som inte fungerar. Rekommenderar absolut inte någon annan att göra affärer med bergets.

Badguy enligt mig!
 
Senast ändrad:

Josa

Omega
2-Faktor
Köpte airpods Max av Bergets. Snabb leverans, föredömligt paketerat. Bra kommunikation. GoodGuy!
 

hepanter

Patek
Paneristi
2-Faktor
Köpte en Casio Gshock av @Bergets
100 procent nöjd. Snabb leverans och bra kommunikation. Varan som beskriven.
Helt klart en goodguy
 

masc1203

Omega
2-Faktor
Genomförde en bytesaffär, klocka mot lifestyle med @Bergets Inga som helst konstigheter, paketet kom välpaketerat och snabbt! Trevlig kommunikation genom hela affären. Definitivt en goodguy som jag gärna gör fler affärer med!! 😀👍
 

Filippusmaximus

Rolex
2-Faktor
Köpt Seiko på distans av @Bergets . Supertrevligt och smidigt! Klockan skickades samma timme som jag swishade in pengarna, och levererades till mig morgonen dagen efter.
Gör gärna fler affärer
100% gg
 
Topp