• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bernard H Mayer - ersättningslänk

Rolodex

Basic
Jag har köpt en Bernhard H. Mayer - Nauticus Submarine Diver Carbon Fiber Dial Limited Edition.
Tyvärr är originalarmbandet typ 1 länk för liten för mig. Letat runt efter ersättningslänk men kan inte hitta någonting alls. Har kontaktat deras generalagent, QN Europe, men får ingen/dålig respons från dem.

Är det någon som har något tips om hur jag kan få tag på en extralänk?

600c93dd-f464-4f6f-9cb5-d859bfab658e.jpg

Bilagor

• 600c93dd-f464-4f6f-9cb5-d859bfab658e.jpg
    35.6 KB · Visningar: 2
Jag har köpt en Bernhard H. Mayer - Nauticus Submarine Diver Carbon Fiber Dial Limited Edition.
Tyvärr är originalarmbandet typ 1 länk för liten för mig. Letat runt efter ersättningslänk men kan inte hitta någonting alls. Har kontaktat deras generalagent, QN Europe, men får ingen/dålig respons från dem.

Är det någon som har något tips om hur jag kan få tag på en extralänk?

Av bilderna att döma så ser det ut att vara en relativt stadard länk. Tror det enklaste är att ta måtten på en av länkbitarna (som du letar efter) och söker via ebay eller liknande. Kanske även ev. någon har en extra på forumet.

Tillbaka
Topp