• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Beroendeframkallande

Jonathan1

Basic
Hej!
Jag har aldrig varit ett fan av forum innan jag hittade detta forum..
Shit vilket härligt forum! Har inte kunnat gå och lägga i mig i tid sen jag gick med här.. Sitter bara och läser igenom allt!
Jag äger för tillfället inga klockor som är rankade högt på listan men kommer definitivt att lägga ut en "paketöppning" tråd när jag köper min första.
Tack för ett härligt forum alla!

/ Jonathan

Varmt välkommen till att börja med!

Tycker inte du ska känna någon press över att du inte sitter där med någon dyrgrip! Det finns många här inne som blandar och ger vad gäller klockor. Finns flertalet som sitter med Rolex för 50k men i samma samling har några ryska Vostok ur som pendlar mellan 500-2000kr. För att inte nämna alla dessa Seiko dykare och Orient ur från femhundringen och uppåt.

Vi börjar alla någonstans så jag tycker absolut att du skall lyfta fram den/dem klockor du har idag som du själv inte anser passar in, för det finns som sagt ingen lista. Ganska bra att plocka fram klockorna för då är det också enklare att bistå med någon form av hjälp när det är dags för dig att uppdatera bland klockorna, för då får vi andra ett hum om vad du gillar för typ av klockor osv.

Än en gång, känn dig varmt välkommen och hoppas du också i fortsättningen kommer att trivas!

Välkommen!
som ovan nämnde. Brukar gå till så=) Kan hålla med om att KS är beroende framkallande. Borde sitta en varnings text.

Alltid trevligt med påfyllning av nya medlemmar, följa utvecklingen hur den ändrar riktning, smak och framförallt storlek.
Välkommen in och hoppas du kommer att trivas här, vi ser fram emot din första paketöppning, när den sker spelar ingen roll.:)

Tillbaka
Topp