Sjobedan
Silver
Eftersom att jag i december/januari satte upp mig på kölistan till en hulk så ringde de mig häromdagen och berättade att klockan var min om jag önskade.
Jag gick dit igår under lunchen för att pilla lite på den, överväga fördelar och nackdelar. (Lägga halva bröllopsbudgeten på klocka eller inte)
Minns inte vad säljaren heter, men han är oerhört trevlig och kunnig!
Jag fick titta på lite mer än Hulken som jag var intresserad av.
Den är ju så jävla bra! Det suger att jag inte köper den nu. Men jag gifter mig hellre.
Den skiftar så fint i olika ljus... Attans, man kanske skulle?
Nej, vi tittar på en annan som passar budgeten lite bättre då...
Den är ju också bra, men det är ingen hulk. Och jag har en ambition om att alla klockor jag köper ska stanna. Men denna lär få lämna om jag köper en hulk. Eller?
Så bad säljaren mig att vänta lite. Han försvann bak och skulle hämta något.
Ut kommer han med en verklig graal!
Tyngden, närvaron, tavlan, ja allt! Perfektion.
Länken är bara för bra. Den passade för övrigt direkt, man kanske skulle sälja lägenheten?
Denna bilden får avsluta.
Har hört lite blandat om Bergströms. Men måste säga att det bemötandet jag har fått är i världsklass. Saknades dock lite kaffe
Och jag är nästan övertygad om att min hulk kommer att köpas genom Bergströms.
Tack för mig.
Jag gick dit igår under lunchen för att pilla lite på den, överväga fördelar och nackdelar. (Lägga halva bröllopsbudgeten på klocka eller inte)
Minns inte vad säljaren heter, men han är oerhört trevlig och kunnig!
Jag fick titta på lite mer än Hulken som jag var intresserad av.
Nej, vi tittar på en annan som passar budgeten lite bättre då...
Så bad säljaren mig att vänta lite. Han försvann bak och skulle hämta något.
Ut kommer han med en verklig graal!
Tyngden, närvaron, tavlan, ja allt! Perfektion.
Länken är bara för bra. Den passade för övrigt direkt, man kanske skulle sälja lägenheten?
Denna bilden får avsluta.
Har hört lite blandat om Bergströms. Men måste säga att det bemötandet jag har fått är i världsklass. Saknades dock lite kaffe
Och jag är nästan övertygad om att min hulk kommer att köpas genom Bergströms.
Tack för mig.