• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Besök på NK Details GBG idag...

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Var förbi NK Details i Göteborg idag och jag förvånas gång på gång när jag besöker dem hur otroligt snorkig personalen är, en enkel fråga efter en katalog fick ett arrogant svar som fick mig inse att dem borde skärpa sig rejält om dem ska få fortsätta handla med respekterade varumärken.

Tacka vet jag Rob!
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Påminner mig lite om min gamla arbetskollega som vann en ansenlig summa på travet. Han tog på sig en sliten träningsoverall, laddade med 500k och gick iväg till Mercedes-handlaren. Män och kvinnor bättre klädda fick hjälp relativt omgående men han efter 45min hade inte ens fått ett hej så han åkte därifrån och fortsatte till nästa handlare.. Så fortsatte det tills dess att han klev in på Volvo. Där fick han ett glatt hej, den hjälp han behövde och han åkte därifrån med deras demo kärra, S80 AWD V8.

Han tog enbart på sig träningsoverallen för att han ville se var han fick bäst service, oavsett klädsel, så precis som daviden skriver, alla kan vara köpare!
 

max

Dancing Queen
Har varit där några ggr och de är alltid lika stroppigt otrevliga, det är helt otroligt att de får arbeta kvar.
 
D

Deleted member 1265

Guest
Var där för en tid sedan, ett par månader.
Kändes som man var hemma hos ngn kompis polare, som var sjukt bakis och sista de ville göra, arbeta.
Trevliga, men ngt var inte rätt.
Hoppas det blir bättre, sjyyst om nk har bra folk och en fungerande klockaffär.
 
Påminner mig lite om min gamla arbetskollega som vann en ansenlig summa på travet. Han tog på sig en sliten träningsoverall, laddade med 500k och gick iväg till Mercedes-handlaren. Män och kvinnor bättre klädda fick hjälp relativt omgående men han efter 45min hade inte ens fått ett hej så han åkte därifrån och fortsatte till nästa handlare.. Så fortsatte det tills dess att han klev in på Volvo. Där fick han ett glatt hej, den hjälp han behövde och han åkte därifrån med deras demo kärra, S80 AWD V8.

Han tog enbart på sig träningsoverallen för att han ville se var han fick bäst service, oavsett klädsel, så precis som daviden skriver, alla kan vara köpare!
Påminner mig om när jag skulle byta bil. Gick in på samtliga handlare i bilhandlargettot här i stan med den då 7-årige sonen i släptåg. Fick fan inte hjälp nånstans på märkeshandlarna så testade en oberoende med lite halvtaskigt rykte. Fantastiskt bemötande, gissa var jag handlade. Dagen efter testade jag att besöka samtliga igen utan junior och se där, hjälp direkt. Påtalade för samtliga att jag varit där dan innan utan att bli uppmärksammad överhuvudtaget och därför handlat på annat ställe. Lite skamsna blickar och valhänta bortförklaringar. Köper min nästa bil på samma ställe!
 

morrism

Audemars
Påminner mig lite om min gamla arbetskollega som vann en ansenlig summa på travet. Han tog på sig en sliten träningsoverall, laddade med 500k och gick iväg till Mercedes-handlaren. Män och kvinnor bättre klädda fick hjälp relativt omgående men han efter 45min hade inte ens fått ett hej så han åkte därifrån och fortsatte till nästa handlare.. Så fortsatte det tills dess att han klev in på Volvo. Där fick han ett glatt hej, den hjälp han behövde och han åkte därifrån med deras demo kärra, S80 AWD V8.

Han tog enbart på sig träningsoverallen för att han ville se var han fick bäst service, oavsett klädsel, så precis som daviden skriver, alla kan vara köpare!

Så han gick ut för att köpa en merca men kom hem med en volvo? Surt.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Så han gick ut för att köpa en merca men kom hem med en volvo? Surt.


Han bryr sig inte om märket där fram, han vill ha ett enkelt bilägande där han får bra service, när ingen annan än Volvo förmådde att leverera det, så blev det just en Volvo, surt?

Sen väljer jag hellre en Volvo V70 än en Merca i samma prisklass då man sitter så jävla oskönt i merca.
 

morrism

Audemars
Han bryr sig inte om märket där fram, han vill ha ett enkelt bilägande där han får bra service, när ingen annan än Volvo förmådde att leverera det, så blev det just en Volvo, surt?

Sen väljer jag hellre en Volvo V70 än en Merca i samma prisklass då man sitter så jävla oskönt i merca.

Tyckte bara det var konstigt sätt att välja bil på, att se vilken säljare som var mest på hugget. För 500k skulle det inte bli en volvo för mig iallafall
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Riktigt jäkla tråkigt att det ska behöva vara så. Dåligt bemötande i en butik som säljer lyxprodukter... fattar inte hur de tänker? Vem vill göra en dyrare affär med otrevlig personal? Det är beyond me iaf.
 

san

Cartier
2-Faktor
Dåligt bemötande, av vilken oberättigad skitanledning det än må vara, är bland det tråkigaste som finns. För att inte tala om hur skadligt det är för butiken i fråga. Ordet sprider sig snabbare än man tror.
 

Paneraiman82

Cartier
2-Faktor
Roligt att lösa om allt detta. Detta påminner mig om en kompis som skulle köpa Porsche och inte heller fick hjälp... Han bytte Porschecenter och sa till den säljaren som var väldigt serviceminded osv jag köper bilen på ett villkor. Kan du faxa en bild på mig ovh köper till denna butik och skriva att ni precis gick miste om 1,3 miljoner affär för att ni inte ens tittade åt kunden. Det gjorde säljaren men fick inget svar Hahahahaha... Sjuk värld vi lever i :)
 

Sputniq

Panerai
Varit med om liknande, snofsigt beteende och bristande kunskaper. Känns som att de anställer folk på samma vilkor på klockavdelningen som vilken annan butik som helst på NK, vilket kanske inte är speciellt begåvat.
 
Topp