• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Beslutsångest!

Vilken klocka?

  • GS

    Röster: 12 13.8%
  • AP

    Röster: 75 86.2%

  • Totala väljare
    87
Om budgeten ändå är såpass hög så och det finns plats för AP'n så skulle det vara det självklara valet för mig! GSen känns som att den tappar attraktionskraften snabbare..
 
D

Deleted member 11690

Guest
GS:en ser aningen för stor ut på dig, min personliga åsikt. Det framgår inte heller ifall du funderat över andra märken än AP och GS? Inför ett stort köp som detta skulle jag väl att rekommendera att vidga dina vyer och testa modellerna i butik innan du tar ett beslut.
Har tittat på massor av klockor på nätet samt varit och klämt på en hel del klockor. Varit lite inne på både rolex daytona och glashytte seventies med blå tavla. Rolex känns dock lite tråkigt och glashytte seventies var inte riktigt som jag föreställt mig den. Framför allt APn känns betydligt vassare :)
 
Har tittat på massor av klockor på nätet samt varit och klämt på en hel del klockor. Varit lite inne på både rolex daytona och glashytte seventies med blå tavla. Rolex känns dock lite tråkigt och glashytte seventies var inte riktigt som jag föreställt mig den. Framför allt APn känns betydligt vassare :)
Gå med AP:n då. Seikon tycks vara lite för stor för dig tycker jag..
 
Topp