• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Beslutsångest!

Holken

Panerai
Vad ska man välja för runt 15-20tusen. Ska ha en dykare med länk och komplettera med gummi!
Det jag kollar på är:
Omega Planet Ocean begagnat
6erary6y.jpg


Breitling superocean 42mm beg/ny
udyhydy4.jpg


Tag Aquaracer ny
hynepe7a.jpg


Vad hade ni valt och varför?
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
PO. Klart roligare än bratten som är mil roligare än TAG:en. I slutändan så ska du självklart välja den som gör dig gladast. Vad besserwissers på internet tycker är ganska irrelevant då det är du som sen ska ha den på armen. :)
 

Rille

Rolex
Har haft en PO i några dagar nu och måste säga att den riktigt grym! Fastnar inte alls lika bra på bild som i ute i det fria:)

Min röst går till POn!
udujyty2.jpg
 

Smulan

Rolex
Fin Beitling imho. Och som POO föreslår kolla in Tudor Black Bay om du inte redan gjort det. Seiko Marine Master ligger väl också i prisintervallet.
 

JayJay

Rolex
Importera en ny Seiko MM300. Sjukt mkt klocka för pengarna... Fast om du vill att andra ska se att du har en "dyr" klocka går den naturligtvis fetbort.
 

Johan M

Cartier
Får man en PO för upp till 20 000 kr? Det måste vara mycket klocka för pengarna som man brukar säga. Min röst faller på PO, det är en riktigt stilig klocka.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
PO eller som Marckus föreslog tidigare min Broad Arrow :)
 

Micke B

Streetracer
2-Faktor
Du kanske har beslutsångest nu, men du kommer få ännu värre ångest om du köper nåt annat än planet ocean...
 

Holken

Panerai
Hahaha! Här verkar det vara enigt om vad som gäller!!
Jag får leta upp en PO då!
Ingen som vill sälja en 42mm svart/vit?
 

Camo00

Patek
PO utan tvekan. Gillar Tagen jättemycket men värdetappet från ny är för stort. Bratten går bort imho...
 
Topp