• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Beställning från Klockson

RoyHoang

Breitling
Är det någon som har beställt klockor från Klockson.se ???
Jag beställde en klocka den 25:e maj och nu är det 30:e maj. Jag har fortfarande inte fått klockan :-/
Vet ni hur lång tid det tar?
 

luddviig

Panerai
3. Efter hur lång tid får jag min klocka efter jag beställt?
Är det en vara som finns i lager distribueras den vanligtvis inom två arbetsdagar efter det att du gjort din beställning.
Finns produkten i lager hos vår leverantör brukar den levereras inom 2-12 vardagar. Ungefärlig leveranstid står på produktens sida.
Vill du ha ett mer exakt besked vänligen maila oss via kontaktformuläret under fliken kundtjänst.

Står på deras hemsida, fanns klockan i lager när du beställde den? Testa med att ringa dom imorgon om dom har öppet eller maila! :)
 

RoyHoang

Breitling
3. Efter hur lång tid får jag min klocka efter jag beställt?
Är det en vara som finns i lager distribueras den vanligtvis inom två arbetsdagar efter det att du gjort din beställning.
Finns produkten i lager hos vår leverantör brukar den levereras inom 2-12 vardagar. Ungefärlig leveranstid står på produktens sida.
Vill du ha ett mer exakt besked vänligen maila oss via kontaktformuläret under fliken kundtjänst.

Står på deras hemsida, fanns klockan i lager när du beställde den? Testa med att ringa dom imorgon om dom har öppet eller maila! :)

Ja . Det fanns klockan i lager
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Jo visserligen... Men det är väl tur att han inte betalade 4998 utan faktiskt 1400 även om jag köper att man får bli kritiserad om man köper något från Boss...

Fast den kan ju vara en kopia IOM priset. Underskatta inte hur mycket fejk det finns därute på klockor i lägre prissegmentet.
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Fast den kan ju vara en kopia IOM priset. Underskatta inte hur mycket fejk det finns därute på klockor i lägre prissegmentet.

Observera att jag verkligen håller med om att det är rent skräp att köpa boss, Armani osv men att det finns olika grader i helvetet.
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Välkommen till KS! Grattis till en stilren och klassisk klocka. Leveranstiden är, enligt hemsidan, 7-12 vardagar. Dvs i "värsta fall" har du klockan den 10 juni. Men förhoppningsvis snabbare än så.

Och bry dig inte om eventuella larviga kommentarer. Alla har vi börjat någonstans! :)
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Välkommen till KS! Grattis till en stilren och klassisk klocka. Leveranstiden är, enligt hemsidan, 7-12 vardagar. Dvs i "värsta fall" har du klockan den 10 juni. Men förhoppningsvis snabbare än så.

Och bry dig inte om eventuella larviga kommentarer. Alla har vi börjat någonstans! :)

Detta är ett diskussionsforum och då får man acceptera att alla inte gillar vissa typer av klockor. Sedan är det ju självklart tråkigt om någon ny blir blir bortskrämd.
Vi får ju inte glömma att allas vår yonsson började med Michael Kors..
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Detta är ett diskussionsforum och då får man acceptera att alla inte gillar vissa typer av klockor. Sedan är det ju självklart tråkigt om någon ny blir blir bortskrämd.
Vi får ju inte glömma att allas vår yonsson började med Michael Kors..

Absolut. Sa inget om att inte acceptera åsikter. Däremot är det lätt att man som "ny" tror att de första kommentarerna man får representerar forumets generella ton. Och då är det tråkigt om de kommentarerna är onödigt "hårda", så att säga.

Alla lika. Alla olika.
 
Topp