• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Beställning från Nya zeeland (Magrette)

Hallå!
Jag undrar om någon har erfarenhet av att köpa klocka från Magrette?
Har själv gjort ett köp men leveransen verkar krångla. När jag spårar paketet ser jag att det lämnat Nya zeeland den 15:e jul men det har ännu inte nått Sverige. Enligt posten har den heller inte fastnat i tullen eftersom det då skulle synas i systemet.
Nu har alltså paketet befunnit sig mellan NZ och Sverige i en vecka. Är detta normalt?
Är det någon som köpt från Magrette och minns hur lång tid leveransen tog?

Mvh
Skallagrimson
 

egbert

Panerai
Tror inte du behöver vara orolig än. Jag beställde straps från en leverantör i AUS i våras och har för mig att det tog en och en halv vecka innan jag fick dem.
 

Onelund

Rolex
Har en polare som bor i Australien, vi brukar skicka varandra lite prylar fram ock tillbaka. skulle säga att det tar mellan 9-14 dagar att få något därifrån.

så det är lugnt änsålänge
 

Anders W

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
När jag har köpt ngt från Australien har det tagit 1-3 veckor att få hem. Det är trots allt på andra sidan klotet...
 
Topp