• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Beställning från Ofrei?

rogart-63

Patek
Nån som ska handla nåt därifrån . Skulle behöva några tuber till en länk . Cousinuk är snåla och man får bara köpa en åt gången . EN sambeställning kanske?
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Skulle behöva ett silverfärgat datumjhul till Omega kaliber 1002 (även 1000,1001), men tycker deras hemsida lämnar mycket att önska i fråga om navigering. Kan ni se om de har ett?
 

Hotshot

Rolex
2-Faktor
Jag ska ha lite visare. Kostar lika mycket som frakten... Skulle vara grymt om det gick att ordna en beställning tillsammans !
 

rogart-63

Patek
Hänger på @Tomas Eriksson på cousinuk ordern . Det jag skulle ha fanns inte på Ofrei . Sen tar jag kanske hem en själv oxå . Man får ju inte ta hem mer än en av varje Omega pryl nu för tiden .
Ska kolla upp det där med verkmästarna oxå @tictac62 . Inte alltid original är bättre .
 

rogart-63

Patek
Skulle behöva ett silverfärgat datumjhul till Omega kaliber 1002 (även 1000,1001), men tycker deras hemsida lämnar mycket att önska i fråga om navigering. Kan ni se om de har ett?
Den är skitjobbig . Ibland funkar det bättre att söka på google och se om man hittar det den vägen . Typ omega date disc silver 1002 ofrei . Eller nåt sånt ?
 
Topp