• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Förslag Betyg på moderatorer

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Jag hade tyckt att det vore bra med en avdelning där vi medlemmar kan ge betyg på jobbet som moderatorerna gör. Det hade också varit bra att kunna ta upp tveksamheter i hur regelverket följs av de som skall se till att medlemmar följer reglerna och riktlinjerna.
 

HSK

Patek
2-Faktor
Har man synpunkter så kan man alltid PMa moderatorn i fråga och om man inte får gehör så finns det en forumledning som man kan vända sig till. Jag har själv varit moderator på ett annat forum och vet hur mycket jobb och energi det faktiskt kräver och att det ofta tar bort lusten att ens besöka det forum man egentligen brinner för bara för att man vet att man har en skyldighet att styra upp saker och ting, hantera rapporteringar osv. och inte bara kan glida in och slösurfa på det sätt som de flesta tar för givet.

Jag förstår inte vad syftet är annat än att skrämma bort de volontärer som finns och förhoppningsvis gör sitt bästa för att sköta om forumet och det känns ärligt talat som att förslaget har lagts fram i affekt och har en något rätthaveristisk karaktär (inget illa menat).
 

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Har man synpunkter så kan man alltid PMa moderatorn i fråga och om man inte får gehör så finns det en forumledning som man kan vända sig till. Jag har själv varit moderator på ett annat forum och vet hur mycket jobb och energi det faktiskt kräver och att det ofta tar bort lusten att ens besöka det forum man egentligen brinner för bara för att man vet att man har en skyldighet att styra upp saker och ting, hantera rapporteringar osv. och inte bara kan glida in och slösurfa på det sätt som de flesta tar för givet.

Jag förstår inte vad syftet är annat än att skrämma bort de volontärer som finns och förhoppningsvis gör sitt bästa för att sköta om forumet och det känns ärligt talat som att förslaget har lagts fram i affekt och har en något rätthaveristisk karaktär (inget illa menat).
Finns nog många som kan ställa upp gratis av alla tusentals medlemmar om några inte sköter sig.
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
@FreakyLeo

klocksnack är mitt Leben’s
Vi väljer moderatorer.
Vi tar emot feedback.
Vi möjliggör att du kan hänga här.
Vi får ta orimligt mycket skit från medlemmar som inte uppskattar än det ena och än det andra.

Redan 2012 skrevs det att KS är inte en rättighet, det är gåva till dig som jag och leben ger dig. Det är fritt att inte ta emot gåvan mer.
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Jag hade tyckt att det vore bra med en avdelning där vi medlemmar kan ge betyg på jobbet som moderatorerna gör. Det hade också varit bra att kunna ta upp tveksamheter i hur regelverket följs av de som skall se till att medlemmar följer reglerna och riktlinjerna.
Du vet väl att KS inte är en demokrati……här råder ingen allmän f-ing rösträtt där en 4% minoritet ska få sätta käppar i hjulen….Patronaget har ställt ut ett trevligt och tydligt regelverk….följ dem och livet kommer le mot dig……KS är ingen rättighet….

1633813977661.jpeg
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp