- Pris
- 7900
- Returpolicy
- Ingen
- Bilder Skickat
- Ja
Jag saxar in min annons här.
Hej.
Till salu är en fin Bianchi Intrepida i färgen Celeste, ramstorlek 57.Den är väl omhändertagen och allting är i väldigt bra skick. Ramstorleken bör passa för dig som är cirka 175-185 cm lång (jag är själv 179 cm lång).
Prisbilden gör det här till en utmärkt cykel, oavsett om du är på intåg i cykelvärlden, eller om du letar en prisvärd cykel helt i kolfiber. För min del blev det här startskottet för intresset och det vore kul om det kan hända igen. Cykeln har gått cirka 50 mil efter senaste service.
Jag finns i Karlskoga, däremot kan leverans inom närområdet eventuellt gå att ordna.
Information om modellen:
Benämning: Bianchi Intrepida Celeste 57 2017
Styrstam: Bianchi 110 mm
Växelreglage: Shimano Tiagra 10sp
Sadelstolpe Reparto Corse SP-TEC-2 alloy
Inkl. vattenflaskhållare och pedaler.
Kassett: Shimano Tiagra 10sp 12-28T
Benämning: Intenso Shimano Tiagra 10sp Compact
Bromsar: Reparto Corse RC-471 Alloy
Ram: C2C INTENSO CARBON, BSA, 57 Hjul: Shimano WH-R501
Gaffel: Full Carbon 1.1/8" - 1.5" with Kevlar
Däck: Vittoria Zafiro Pro Slick 700x25
Bästa hälsningar
Christian
Hej.
Till salu är en fin Bianchi Intrepida i färgen Celeste, ramstorlek 57.Den är väl omhändertagen och allting är i väldigt bra skick. Ramstorleken bör passa för dig som är cirka 175-185 cm lång (jag är själv 179 cm lång).
Prisbilden gör det här till en utmärkt cykel, oavsett om du är på intåg i cykelvärlden, eller om du letar en prisvärd cykel helt i kolfiber. För min del blev det här startskottet för intresset och det vore kul om det kan hända igen. Cykeln har gått cirka 50 mil efter senaste service.
Jag finns i Karlskoga, däremot kan leverans inom närområdet eventuellt gå att ordna.
Information om modellen:
Benämning: Bianchi Intrepida Celeste 57 2017
Styrstam: Bianchi 110 mm
Växelreglage: Shimano Tiagra 10sp
Sadelstolpe Reparto Corse SP-TEC-2 alloy
Inkl. vattenflaskhållare och pedaler.
Kassett: Shimano Tiagra 10sp 12-28T
Benämning: Intenso Shimano Tiagra 10sp Compact
Bromsar: Reparto Corse RC-471 Alloy
Ram: C2C INTENSO CARBON, BSA, 57 Hjul: Shimano WH-R501
Gaffel: Full Carbon 1.1/8" - 1.5" with Kevlar
Däck: Vittoria Zafiro Pro Slick 700x25