Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken mobil?Hej,
Hur gör man för att bifoga ett foto med mobilen?
Försöker trycka på bild-ikonen eller ladda upp fil.
Men det bifogas aldrig något.
Hur gör man?
Iphone...Vilken mobil?
Hej,
Ser ut att fungera nu?
Om det fungerar nu så var jag nog för snabb vid tidigare försök!!
Tack för hjälpen.
Hej,
Ser ut att fungera nu?
Om det fungerar nu så var jag nog för snabb vid tidigare försök!!
Tack för hjälpen.
Fungerar inte med Safari för mig. Står bara och laddar. Hur länge jag än låtit den ladda. För att ladda upp bilder med telefonen måste jag använda chrome.![]()
Testade nu.
Det är inte så att du har taskig mottagning bara? Och försöker skicka en stor bild, som tar evigheters evighet att ladda upp?
Märkligt. Kör inget annat än safari.Fungerar inte med Safari för mig. Står bara och laddar. Hur länge jag än låtit den ladda. För att ladda upp bilder med telefonen måste jag använda chrome.
Taskig uppkoppling! Funkar bra för mig. Testa och kör iPhonen på WifiFungerar inte med Safari för mig. Står bara och laddar. Hur länge jag än låtit den ladda. För att ladda upp bilder med telefonen måste jag använda chrome.
Provat på WIFI och 4g när. Alltid samma sak. Visade detta för några andra på en GTG en gång och dem tyckte det också var mycket märkligt.Taskig uppkoppling! Funkar bra för mig. Testa och kör iPhonen på Wifi
Blir ny telefon hör jagProvat på WIFI och 4g när. Alltid samma sak. Visade detta för några andra på en GTG en gång och dem tyckte det också var mycket märkligt.
Får bli så, himla lustigt då det funkar för alla andra...Blir ny telefon hör jag![]()